Információk a számítógépes tantermek és oktatástechnikai eszközök használatával kapcsolatban

Tisztelt Kollégák!

2017.02.06-tól változások történtek a központi kampusz számítógépes tantermeinek és oktatástechnikai eszközeinek használatával kapcsolatban:

1. A számítógépes termeket továbbra is csak az után lehet használni, ha az EIK-val un. kabinet használati megállapodást kötnek. A jogosultság visszavonásig lesz érvényes, nem kell azt minden félévben újra intézni és az érintett összes terembe be lehet jutni ez alapján. A kulcsok felvételéhez szükséges azonosításra az egyetemi kártya szolgál, a beléptető rendszerrel felszerelt termekhez nem kell kulcsot felvenni, hanem az egyetemi kártya használható belépésre. Az új rendszerben csak azok számára készül papír alapú "helyettesítő karton", akik nem rendelkeznek egyetemi kártyával, közalkalmazottak az egyetemi kártyájukat kell hogy használják. Ha nem rendelkeznek egyetemi kártyával, a kartya.sze.hu oldalon leírtak szerint szíveskedjenek kártyát igényelni.

A rendszer használatába bevont tantermek: B6, C100, D101, D102, D104, D105, ÚT-215, ÚT-220, ÚT-222. A szabályozás részletes leírása az EIK honlapján a Letöltések menüpontban vagy IDE kattintva érhető el. A kabinet használati megállapodás a http://help.sze.hu/kabinet oldalon tölthető ki. Kérjük, hogy kitöltés után szíveskedjenek kinyomtatni és aláírás után az EIK részére megküldeni belső postán (Inno-Share épület IS 015 iroda).

2. A fenti tantermekben a riasztórendszer kezelése megváltozik. A termet használóknak a riasztót nem kell kezelniük. A korábban kiadott riasztó kódok törlésre kerülnek. A riasztókat a portaszolgálat fogja ki és bekapcsolni az épület nyitvatartási rendje szerint. 

3. A számítógépes tantermekben telepített szoftverek listája a http://informatika.sze.hu/kabinetek oldalon érhető el. Kérjük, ha órája lesz ezekben a termekben, akkor szíveskedjen ellenőrizni, hogy az oktatáshoz szükséges szoftver megfelelő verziója telepítésre került-e? A további szoftver igényeket a http://help.sze.hu hibabejelentő weboldalon lehet jelezni. 

4. A Oktatástechnikán kölcsönözhető eszközök (pl. projektorok, notebook-ok) 18:00 utáni használatával kapcsolatban kérjük, hogy kölcsönzési igényét szíveskedjen előre jelezni az oktatastechnika@sze.hu e-mail címen. Az eszközök átadásáról, visszavételéről ebben az esetben személyesen egyeztetnek a kollégák Önnel. A C101 irodában, az Oktatástechnikán várhatóan nem fog kolléga állandóan rendelkezésre állni 18:00 után, ezért fontos az igények előzetes jelzése.

Csábi Béla
EIK, Központvezető

Szenátusi ülés 2018. december 17. 14:00 - 16:00
Téli ünnepi nyitvatartási rend 2018. december 22. 00:00 - 2019. december 1. 23:55
Munkaszüneti nap 2018. december 24.
Munkaszüneti nap 2018. december 25. - 2018. december 26.